ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Η εταιρία LIFE LTD – ΛΙΜΠΑΝΤΣΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΙΚΕ ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις της σύγχρονης επιχειρηματικής πραγματικότητας και στοχεύοντας στη βελτίωση της οργανωτικής της δομής και της εσωτερικής της επικοινωνίας, αποσκοπώντας πάντα στην ταχύτερη και καλύτερη εξυπηρέτηση των Πελατών της, αποφάσισε να σχεδιάσει και να εγκαταστήσει ένα Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Διεθνούς Προτύπου ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 9001:2015 & τη συμμόρφωση της στις απαιτήσεις της Υπουργικής Απόφασης ΔΥ8/1348/2004 που αφορά στον «Καθορισμό Συστήματος Ποιότητας των Εταιριών Διακίνησης Ιατροτεχνολογικών Προϊόντων».
Το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας της εταιρίας καλύπτει το σύνολο των δραστηριοτήτων της εταιρίας αναφορικά με Εισαγωγή – Χονδρικό Εμπόριο Προωθητικών Ειδών – Παροχή Υπηρεσιών Ενημέρωσης για προωθητικές δράσεις – Αποθήκευση και Διακίνηση Ιατροτεχνολικών προϊόντων και σχεδιάστηκε σύμφωνα με τις ανάγκες και τις επιδιώξεις της Εταιρίας και τις Νομικές και Κανονιστικές Απαιτήσεις της ισχύουσας Ελληνικής και Κοινοτικής Νομοθεσίας.
Η ικανοποίηση και η εξασφάλιση της εμπιστοσύνης των πελατών, μέσω της εκπλήρωσης καθορισμένων προδιαγραφών ποιότητας και η συνέπεια στις παραδόσεις αποτελούν βασικές αρχές της LIFE LTD – ΛΙΜΠΑΝΤΣΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΙΚΕ.
Γενικός στόχος της εταιρίας είναι η ικανοποίηση των αναγκών και των προσδοκιών των πελατών της στο μέγιστο δυνατό βαθμό, η προσφορά προϊόντων εξαιρετικής ποιότητας και υψηλής ωφέλειας και για το λόγο αυτό καθιερώνει μετρήσιμους στόχους για την Ποιότητα επιδιώκοντας:
- Βελτίωση της οργανωτικής δομής, μέσα από το σαφή καθορισμό αρμοδιοτήτων και υπευθυνοτήτων.
- Βελτίωση της λειτουργίας της Επιχείρησης, μέσα από τον προσδιορισμό και την ανάπτυξη των Διαδικασιών του Συστήματος.
- Τήρηση των νομοθετικών και κανονιστικών διατάξεων που σχετίζονται με τη δραστηριότητα της είτε άμεσα (εμπορική δραστηριότητα) είτε έμμεσα (παραγωγοί οίκοι / προμηθευτές).
- Αναγνώριση των απαιτήσεων αλλά και των συνεπαγόμενων αναγκών των πελατών που αγοράζουν τα εμπορεύματα.
- Συμμόρφωση στις απαιτήσεις της Υπουργικής Απόφασης ΔΥ8/1348/2004 που αφορά τον «Καθορισμό Συστήματος Ποιότητας των Εταιριών Διακίνησης Ιατροτεχνολογικών Προϊόντων».
- Βελτίωση της Εσωτερικής Επικοινωνίας, μέσα από τον προσδιορισμό της αλληλεπίδρασης και αλληλεξάρτησης των διεργασιών της Εταιρείας.
- Συνεχή βελτίωση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας και της λειτουργίας της Επιχείρησης με την αποτελεσματική χρήση των παρακάτω εργαλείων:
- Καθορισμός και ανασκόπηση στόχων ποιότητας.
- Ανασκόπηση Διοίκησης
- Εσωτερικές Επιθεωρήσεις
- Διορθωτικές Ενέργειες
- Συστηματική ανάλυση δεδομένων που προκύπτουν από τα Αρχεία Ποιότητας.
- Προσδιορισμός των απαιτήσεων των ενδιαφερόμενων μερών (πελάτες, προσωπικό, ευρύτερο κοινωνικό σύνολο κ.α.) που σχετίζονται με το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας.
Για την ταχύτερη και αρτιότερη επίτευξη των ανωτέρω στόχων, η Διοίκηση της LIFE LTD – ΛΙΜΠΑΝΤΣΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΙΚΕ:
- Δεσμεύεται και εφαρμόζει τις αρχές της Πολιτικής Ποιότητας και του ΣΔΠ που η ίδια καθορίζει.
- Δεσμεύεται να τηρεί την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία.
- Ενημερώνει το ανθρώπινο δυναμικό της και το παρακινεί να δεσμευθεί στις ίδιες αρχές.
- Δεσμεύεται στη διάθεση της υποδομής και του εξοπλισμού που κρίνονται απαραίτητα για την υλοποίηση των εργασιών της και στην ορθή εφαρμογή του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας.
Για την επίτευξη των παραπάνω στόχων έχουν πραγματοποιηθεί στην τεκμηρίωση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας όλες οι απαραίτητες αναφορές. Μέσω του συστηματικού σχεδιασμού, του ελέγχου των διαδικασιών και της συνεχούς βελτίωσης όλων των δραστηριοτήτων, εκπληρώνονται οι αρχές της εταιρείας.
Κάθε εργαζόμενος είναι υπεύθυνος για την ποιότητα της δικής του εργασίας και είναι επιβεβλημένο να συμβάλλει στη διαχείριση της ποιότητας και την επίτευξη των καθορισμένων στόχων. Για το λόγο αυτό όλοι οι εργαζόμενοι, ανάλογα με τις αρμοδιότητές τους, ενημερώνονται σχετικά με το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας και ενεργούν αποδεδειγμένα σύμφωνα με τους καθορισμένους κανόνες.
Διαδικασίες, ροές και ενέργειες, οι οποίες δεν εγγυώνται την εκπλήρωση των στόχων που έχουν τεθεί, διακόπτονται άμεσα από τους υπεύθυνους, διεξάγονται αναλύσεις αιτιών και ορίζονται τα απαιτούμενα μέτρα βελτίωσης.
Η παρούσα Πολιτική Ποιότητας κοινοποιείται στο προσωπικό, είναι διαθέσιμη σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη και ανασκοπείται περιοδικά από τη Διοίκηση της Εταιρίας.
Γενικός Διευθυντής
Λιμπάντσης Θωμάς
Βέροια, 01/07/2021(έκδοση 4η)
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Η LIFE LTD – ΛΙΜΠΑΝΤΣΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΙΚΕ ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις της σύγχρονης επιχειρηματικής πραγματικότητας και στοχεύοντας στην προστασία των πληροφοριακών συστημάτων της, αποσκοπώντας πάντα στην απρόσκοπτη και υποδειγματική εξυπηρέτηση των Πελατών της, αποφάσισε να σχεδιάσει και να εγκαταστήσει ένα Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Διεθνούς Προτύπου ISO 27001:2013.
Το Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών της Εταιρείας καλύπτει την Εισαγωγή – Χονδρικό Εμπόριο Προωθητικών Ειδών – Παροχή Υπηρεσιών Ενημέρωσης για προωθητικές δράσεις – Αποθήκευση και Διακίνηση Ιατροτεχνολικών προϊόντων και σχεδιάστηκε σύμφωνα με τις ανάγκες και τις επιδιώξεις της Εταιρίας και τις Νομικές και Κανονιστικές Απαιτήσεις της ισχύουσας Ελληνικής και Κοινοτικής Νομοθεσίας.
Οι βασικοί στόχοι, έτσι όπως αυτοί εκφράζονται μέσα στις διαδικασίες του Συστήματος Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών της εταιρίας, είναι:
- η δημιουργία βάσης για τη διαρκή βελτίωση της αποτελεσματικότητας των διεργασιών της, έχοντας ως γνώμονα τη συνεχή ικανοποίηση των αναγκών και των προσδοκιών των πελατών της στο μέγιστο δυνατό βαθμό.
- η ελαχιστοποίηση του αριθμού των συμβάντων που μπορεί να επηρεάσουν τη συνέχεια των επιχειρησιακών διεργασιών, καθώς και την κατά το δυνατόν μείωση των επιπτώσεών τους.
- ο χειρισμός των πληροφοριών, που τηρούνται και διακινούνται με οποιονδήποτε τρόπο μέσα από τα ηλεκτρονικά και μη συστήματα της και αποτελούν στοιχεία εξαιρετικής σημασίας για τη λειτουργία και τη θέση της στην αγορά, με τρόπο που προστατεύει την ασφάλειά τους ως προς την εμπιστευτικότητα, την ακεραιότητα και τη διαθεσιμότητά τους,
- η συμμόρφωση με τους νόμους και τις κανονιστικές διατάξεις στις οποίες υπόκειται η εταιρία
Στόχος της Διοίκησης αναφορικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων είναι η συμμόρφωσή της με τις παρακάτω αρχές:
- Επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων με τρόπο θεμιτό και νόμιμο
- Τήρηση των προσωπικών δεδομένων για σαφώς καθορισμένους σκοπούς
- Περιορισμός των προσωπικών δεδομένων στα απολύτως απαραίτητα για την επίτευξη των σκοπών αυτών
- Προστασία των προσωπικών δεδομένων μέσω επαρκών μέτρων ασφάλειας
- Τήρηση των προσωπικών δεδομένων για ορισμένο χρονικό διάστημα (ανάλογα με τους σκοπούς).
Το σύστημα της εταιρίας ανασκοπείται σε τακτά χρονικά διαστήματα από τη Διοίκηση, προκειμένου να προσαρμόζεται στις νέες ανάγκες και εξελίξεις της αγοράς, στις νομοθετικές απαιτήσεις, αλλά και στην επίτευξη του στόχου για την ασφάλεια της πληροφορίας της εταιρίας. Σε ετήσια βάση ανασκοπούνται και οι στόχοι για την Ασφάλεια Πληροφοριών και εφόσον απαιτείται αναπροσαρμόζονται.
Η Διοίκηση δεσμεύεται στη διάθεση της υποδομής και του εξοπλισμού που κρίνεται απαραίτητη για την υλοποίηση και διαθεσιμότητα των εργασιών της. Κάθε εργαζόμενος είναι υπεύθυνος να ανταποκρίνεται, να αφομοιώνει και να εφαρμόζει τις διαδικασίες που απαιτεί το Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών μέσα από τις καθημερινές δραστηριότητες του. Για το λόγο αυτό όλοι οι εργαζόμενοι, ανάλογα με τις αρμοδιότητές τους, ενημερώνονται σχετικά με το Σύστημα και ενεργούν αποδεδειγμένα σύμφωνα με τους καθορισμένους κανόνες ασφάλειας και εμπιστευτικότητας.
Η Πολιτική Ασφάλειας Πληροφοριών είναι κοινοποιημένη, κατανοητή και εφαρμόσιμη από το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού, με απώτερο σκοπό τη συνεχή, σταθερή ανάπτυξη της επιχειρηματικής δραστηριότητάς της, με αταλάντευτη προσήλωση στις αρχές της και τη διαρκή προσφορά στους πελάτες της προϊόντων και υπηρεσιών αρίστης ποιότητας. Ανασκοπείται σε τακτά χρονικά διαστήματα με στόχο τη συνεχή εναρμόνισή της με τις συνθήκες της αγοράς, τις τεχνολογικές εξελίξεις και την κείμενη νομοθεσία.
Διαδικασίες, ροές και ενέργειες, οι οποίες δεν εγγυώνται την εκπλήρωση των στόχων που έχουν τεθεί, διακόπτονται άμεσα από τους υπεύθυνους, διεξάγονται αναλύσεις αιτιών και ορίζονται τα απαιτούμενα μέτρα βελτίωσης.
Γενικός Διευθυντής
Λιμπάντσης Θωμάς
Βέροια, 01/07/2021 (Έκδοση: 3)